Ερπυστριοφόρος εκσκαφέας Volvo EC290BLC
Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/9
26.200 $
≈ 24.590 €
Μάρκα:
Volvo
Μοντέλο:
EC290BLC
Τύπος:
ερπυστριοφόρος εκσκαφέας
Έτος παραγωγής:
2017
Πρώτη εγγραφή:
2017
Ώρες εργασίας:
3000 ωρ./λειτ.
Χωρητικότητα φορτίου:
29000 κιλά
Τοποθεσία:
Κίνα Shanghai
Ημερομηνία καταχώρησης:
πάνω από ένα μήνα
Machineryline ID:
FP33176
Περιγραφή
Βάθος σκαψίματος:
7.32 μ
Βάθος σκαψίματος:
7320 χιλιοστό
Ακτίνα εκσκαφής:
10.69 μ
Ύψος εκφόρτωσης:
7.05 μ
Συνολικές διαστάσεις:
10.4 μ × 3.19 μ × 3.29 μ
Όγκος κάδου:
1.3 μ³
Δεξαμενή καυσίμου:
470 λίτρο
Καρότσα
Εργαλειοθήκη:
Κινητήρας
Μάρκα:
Volvo
Τύπος:
γραμμής
Ισχύς:
153 kW (208 ίπποδύναμη)
Καύσιμο:
πετρέλαιο
Αριθμός κυλίνδρων:
6
Ευρώ:
Euro 3
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος:
χειροκίνητος
Κουβούκλιο
Υδραυλικό τιμόνι:
Φορητός πομποδέκτης:
Κλιματισμός:
Έλεγχος κλιματσισμού:
Δυναμικά αυτορυθμιζόμενα καθίσματα:
Θερμαντήρας καθίσματος:
Ραδιόφωνο:
Σύστημα θέρμανσης καθρεπτών:
Ταχύμετρο:
Ηλεκτροκίνητα παράθυρα:
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες:
Πρόσθετα φώτα:
Φανοί ομίχλης:
Χρειάζεστε παράδοση;
Υπολογισμός κόστους παράδοσης
Πρόσθετος εξοπλισμός
Κεντρική λίπανση:
Κάδος:
Κάδος για εκσκαφή βράχων:
Ισοπεδωτής:
Κάδος με αρπάγες:
Σύνθετη μπούμα:
Υδραυλικό σύστημα υδραυλικού σφυριού:
Υδραυλικό σύστημα εκσκαφέα με αρπάγη:
Γρήγορη αλλαγή αναρτημένου εξοπλισμού:
Κατάσταση
Κατάσταση:
μεταχειρισμένες
Γνήσιο βερνίκωμα:
Γνήσια βαφή:
Ο τεχνικός έλεγχος ισχύει έως:
2028
Εγγύηση:
1 χρόνος
Πρόσθετες πληροφορίες
Χρώμα:
κίτρινο
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή
Shanghai Aite Machinery Co.,LTD
Σε απόθεμα:
200 αγγελίες
1 χρόνο στο Machineryline
Οι αριθμοί τηλεφώνου ελέγχτηκαν
If the buyer has the conditions, we allow to visit the factory.
transaction process:
If you agree to place the order, our steps will start, making an invoice - the buyer pays the deposit - the seller reserves the space - the seller delivers the goods and provides pictures or videos of loading (here customers can request )-----Buyer fills in draft bill of lading-----Buyer pays the balance-----Seller sends all documents to buyer-----Buyer picks up the goods at the port. This is the whole process, if the customer does not understand something, we can continue to discuss
the payment method;
Our company has been using T/T, western union, such payment methods. In the specific implementation, we insist on deposit and balance after transportation. Please let me know if this payment method gives you any scruples.
contact:
whatsapp:προβολή επαφών