Ανυψωτικό μηχάνημα International 4600 4x2 210HP + TEUPEN hyLIFT



































































Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή


























- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κόρνα αέρα
- Air horn
- Leaf spring suspension
- Power take-off (PTO)
- PTO
= Remarks =
INTERNATIONAL 4600
Navistar 7.3L engine
Allison transmission
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Transmission: ALLISON, Automatic
Front axle: Tyre size: 255/80 R 22.5; Max. axle load: 2721 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Tyre size: 10 R 22.5; Max. axle load: 7030 kg; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Emission class: Euro 0
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- PTO
- Vzduchová houkačka
- Blattfederung
- Lufthorn
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
= Anmerkungen =
INTERNATIONAL 4600
Navistar 7.3L engine
Allison transmission
= Weitere Informationen =
Getriebe: ALLISON, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 255/80 R 22.5; Max. Achslast: 2721 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Refenmaß: 10 R 22.5; Max. Achslast: 7030 kg; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Emissionsklasse: Euro 0
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kraftudtag
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Transmission: ALLISON, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 255/80 R 22.5; Maks. akselbelastning: 2721 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Dækstørrelse: 10 R 22.5; Maks. akselbelastning: 7030 kg; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Emissionsklasse: Euro 0
- Bocina de aire
- PTO
- Suspensión
= Comentarios =
INTERNATIONAL 4600
Navistar 7.3L engine
Allison transmission
= Más información =
Transmisión: ALLISON, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 255/80 R 22.5; Carga máxima del eje: 2721 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 10 R 22.5; Carga máxima del eje: 7030 kg; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Clase de emisión: Euro 0
- Voimanotto
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
- Suspension de feuille
= Remarques =
INTERNATIONAL 4600
Navistar 7.3L engine
Allison transmission
= Plus d'informations =
Transmission: ALLISON, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 255/80 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 2721 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 10 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 7030 kg; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Classe d'émission: Euro 0
- Priključno vratilo
- Zračna sirena
- Kihajtás
- Légkürt
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Sebességváltó: ALLISON, Automatikus
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 255/80 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 2721 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 10 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 7030 kg; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Kibocsátási osztály: Euro 0
- Presa di forsa
- Sospensione balestra
- Aftakas (PTO)
- Bladvering
- Luchthoorn
- PTO
- PTO
= Bijzonderheden =
INTERNATIONAL 4600
Navistar 7.3L engine
Allison transmission
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Transmissie: ALLISON, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 255/80 R 22.5; Max. aslast: 2721 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Bandenmaat: 10 R 22.5; Max. aslast: 7030 kg; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Emissieklasse: Euro 0
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Kraftuttak
- Lufthorn
- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Pędnia: ALLISON, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 255/80 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 2721 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Rozmiar opon: 10 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7030 kg; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Klasa emisji: Euro 0
- Buzina de ar comprimido
- Suspensão de molas
- Tomada da força
= Mais informações =
Transmissão: ALLISON, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 255/80 R 22.5; Máx carga por eixo: 2721 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 10 R 22.5; Máx carga por eixo: 7030 kg; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Classe de emissões: Euro 0
- Decuplare motor
- Suspensie pe arcuri
- PTO
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: ALLISON, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 255/80 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 2721 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Размер шин: 10 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7030 kg; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Уровень выбросов: Euro 0
- PTO
- Vzduchová húkačka
- Bladfjäder
- PTO
- Tyfon
= Ytterligare information =
Transmission: ALLISON, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 255/80 R 22.5; Max. axellast: 2721 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Däckets storlek: 10 R 22.5; Max. axellast: 7030 kg; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Utsläppsklass: Euro 0
- PTO
- Yaprak yaylı süspansiyon